reklama

Kvetinová nostalgia

Kvet. Každý deň ho niekto daruje a niekoho poteší. Každý kvet je iný, každý darca je iný. Kvetom vyjadruje svoje city k obdarovanej osobe. Radosť, vernosť, prosbu o odpustenie, no najmä lásku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetky, ktorými som bola obdarovaná, mi ostávajú v spomienkach. 

Sedemnásť ružových karafiátov a jeden červený k osemnástke.

Gerbery v mojej svadobnej kytici.

Červené karafiáty za narodenie môjho syna.

Ruže za narodenie mojej dcéry.

Kvietok k Medzinárodnému dňu žien.

Ružička na Valentína.

Narcis ku Dňu matiek od mojich detí.

Kytica s jedinečným úsmevom môjho ocina na moju štyridsiatku.

42 ruží ... slová odpustenia ... cesta späť už nie je.

Obrovská kytica k promócii od mojej dcéry a ešte jedna ukrytá hlboko v mojom srdci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje spomienky...

Na výstave FLORA v Bratislave som si ich pripomenula.

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Osadská

Katarína Osadská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som romantička, stále snívam, smejem sa a mám rada život. Jeho zmyslom sú moje dve deti, ktoré nadovšetko milujem. Najlepšie sa cítim v prírode, ktorú považujem za to najkrajšie čo Boh stvoril. Dobrú náladu mi urobí pekná pesnička a romantický film. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu