reklama

Zrkadlo Liptova

Keď som bola malá odrazu všetci okolo mňa začali rozprávať .... „začala sa napúšťať priehrada“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevedela som si predstaviť, čo to znamená a keď som sa na to opýtala môjho ocina, naštartoval auto a zobral nás k priehradnému múru a ja som prvýkrát uzrela Liptovskú Maru. Vtedy to bola ešte taká malá mláka, ktorá sa deň po dni pomaly zväčšovala, až dosiahla rozlohu 22 km² s objemom vody 360 mil. m³ a stala sa dominantou stredného Liptova a nedeliteľnou súčasťou krásnej liptovskej prírody.  

 Pravdepodobne už vtedy mi učarovala, pretože dodnes sa neviem vynadívať na tú krásu, na ten pokoj, ktorý poskytuje jej hladina. Nech sa na ňu pozerám z ktorejkoľvek strany, zblízka, či zďaleka. Mala som tú možnosť spoznať všetky jej zákutia, poznám každučký jej centimeter. Poznám ju pokojnú i rozbúrenú. Viem čo je strach, keď blesky čerili jej hladinu a ja som na brehu tíšila a objímala moje deti. Strach som prekonala a teraz ju obdivujem.   

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Má aj tajomstvá, ktoré ukrýva pod svojou hladinou, no tie navždy ostanú jej. Tajomstvá siedmych úplne a štyroch čiastočne zatopených obcí.  

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Katarína Osadská

Katarína Osadská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som romantička, stále snívam, smejem sa a mám rada život. Jeho zmyslom sú moje dve deti, ktoré nadovšetko milujem. Najlepšie sa cítim v prírode, ktorú považujem za to najkrajšie čo Boh stvoril. Dobrú náladu mi urobí pekná pesnička a romantický film. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu